Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen, handig gesorteerd op onderwerp.

Check-in & aankomst
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Alle hotelgasten kunnen vanaf 15:00 inchecken. Tegen een meerprijs kunt u een early check-in vanaf 14:00 boeken.

Tot hoe laat kan ik inchecken?

Alle hotelgasten kunnen tot 23:00 inchecken. Komt u na 23:00 aan? Neem dan tijdig contact op met onze receptie. Zonder contact kan de kamer mogelijk vrijgegeven worden na 23:00.

Welke documenten zijn vereist voor check-in?

Vanwege veiligheidsvoorschriften wordt van iedere hotelgast een geldig paspoort, rijbewijs of ID-kaart gevraagd voor check-in.

Ik kreeg een mail om online in te checken, is dat verplicht?

Nee, dat is niet verplicht. Het versnelt wel uw incheckproces.

Ik kom vroeger aan, is er early check-in beschikbaar?

Ja! Tegen een beperkte meerprijs kunt u vanaf 14:00 inchecken. Eerder dan 14:00 inchecken is afhankelijk van beschikbaarheid op de dag zelf.

Check-out & vertrek
Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Alle hotelgasten dienen om uiterlijk 11:00 uit te checken. Tegen een meerprijs kunt u een late check-out tot 12:00 boeken.

Ik wil graag langer in de suite of kamer verblijven, is er late check-out?

Ja! Tegen een kleine meerprijs mag u tot 12:00 gebruik maken van de kamer of suite.

Kan ik mijn verblijf met een nacht verlengen?

Bij onze receptie kunt u de meest actuele beschikbaarheid opvragen en indien mogelijk uw verblijf direct verlengen.

Kan ik mijn bagage voor of na mijn verblijf tijdelijk achterlaten?

Ja! Wij hebben een afgesloten bagageoplag naast de receptie. Het achterlaten van uw persoonlijke bagage is volledig op eigen risico.

Ik ben iets kwijt of vergeten! Wat moet ik doen?
Wat als ik genoodzaakt ben eerder moet vertrekken?

Als u tijdens uw verblijf besluit eerder te vertrekken, is in geen enkel geval restitutie mogelijk. Bij een Annuleer Tarief kunt u tot 48 uur voorafgaand aan uw verblijf annuleren.

Hotel & locatie
Wat is het adres van het hotel?

Bennekomseweg 24 – 6717LM – Ede – Nederland

Kan ik bij het hotel parkeren?

Er is een groot parkeerterrein direct achter het hotel waar u als hotelgast gratis kunt parkeren.

Is het hotel dichtbij openbaar vervoer?

Het trein- en busstation Ede-Wageningen bevindt zich op 400 meter (2 minuten lopen) afstand van het hotel.

Ik heb tijdens mijn verblijf een taxi nodig, kunnen jullie dit regelen?

U kunt u gewenste bestemming aangeven bij de receptie. Wij zorgen dat er een taxi voor u klaarstaat op de gewenste dag en tijdstip.

Verkopen jullie tickets voor de trein of bus?

Wij kunnen u hiermee assisteren; echter kunt u ook uw bankpas gebruiken waarmee u incheckt bij een OV-chip paal.

Ligt het hotel dichtbij winkelgelegenheden?

Op 500 meter afstand (8 minuten lopen) bevinden zich een supermarkt, drogisterij en andere speciaalzaken. Ede Centrum bevindt zich op 2 kilometer afstand (30 minuten lopen, 8 minuten fietsen, 5 minuten auto)

Is het hotel rolstoeltoegankelijk?

Het hotel is rolstoeltoegankelijk. Kamertype Classic met Bad en alle suites zijn rolstoeltoegankelijk.

Ontbijt
Moet ik ontbijt van tevoren reserveren?

Reserveren is gewenst zodat wij ons goed kunnen voorbereiden op uw komst.

Tussen welke tijden kan ik gebruik maken van het ontbijtbuffet?

Het ontbijtbuffet in Atelier Restaurant is geopend van 07:00-10:30.

Heeft het ontbijtbuffet glutenvrije/lactosevrije/allergievrije opties?

Wij verzoeken u intoleranties of allergieën voorafgaand aan uw verblijf aan te geven, zodat wij ons goed kunnen voorbereiden. Voor meer informatie;

Kan ik als niet-hotelgast ontbijten in het hotel?

Ja! Wij verwelkomen alle gasten, van dichtbij en verder weg. U hoeft geen hotelgast te zijn om te ontbijten of dineren in het restaurant of de bar.

Diner
Wat zijn de openingstijden van Atelier Grill Restaurant?

Van maandag t/m zaterdag van 17:00 – 22:30 kunt u genieten van het lekkerste vlees van onze houtskoolgrill.

Kan ik met een groep dineren in Atelier Grill Restaurant?

Ja! Atelier Restaurant welkomt alle groepen, van groot tot klein, voor een heerlijk proeverijdiner. Voor meer informatie;

Kan ik als niet-hotelgast dineren in Atelier Grill Restaurant?

Ja! U hoeft geen hotelgast te zijn om te ontbijten of dineren in het restaurant of de bar.

Zijn er private dining opties (voor groepen)?

Ja! Atelier Restaurant biedt een semi- private dining ruimte voor groepen. Ook zijn er volledige privéruimtes en privé bar beschikbaar.

Is er roomservice beschikbaar?

Ja! Van maandag t/m zaterdag van 17:00 – 22:00 bieden wij uitgebreide roomservice aan in alle kamers en suites. Ook kunt u afhalen in het restaurant.

Bar
Is er een bar aanwezig?

Ja, in ZUZU Cocktail Club kunt u van maandag t/m zaterdag genieten van drankjes, cocktails en bites. Ook zijn er meerdere spellen zoals tafeltennis, airhockey en biljart.

Hotel & service
Kan ik iets feestelijks/romantisch laten plaatsen op mijn kamer/suite?
Wat is de minimumleeftijd om te kunnen verblijven in het hotel?

Bij incheck dienen alle gasten 18 jaar of ouder te zijn. Minderjarigen zijn van harte welkom onder begeleiding van tenminste 1 volwassen ouder of wettelijk voogd. Indien de ouder of voogd niet aantoonbaar dezelfde achternaam heeft als de minderjarige, of de minderjarige is niet opgenomen in het paspoort van de ouder of voogd, is het in verband met veiligheidsprocedures verplicht om het identiteitsbewijs, actuele woonadres en het telefoonnummer te verschaffen van de ouder(s) van de minderjarige. Wij controleren de juistheid van de verschafte informatie om de veiligheid van de minderjarige te garanderen.

Kan ik streamen in de hotelkamer?

In reguliere kamers kunt u via ons snelle gratis WiFi streamen op al uw apparaten. In de suites kunt ook streamen naar de HD TVs.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?

Huisdieren zijn niet toegestaan. Alleen hulpbehoevenden met hulphonden zijn toegestaan in overleg.

Ik ben jonger dan 18, mag ik inchecken?

Uiteraard mag dat, maar wel onder voorwaarden. Minderjarigen zijn van harte welkom onder begeleiding van tenminste 1 volwassen wettelijk ouder of wettelijk voogd. De ouder of voogd dient ook in het hotel te verblijven. Indien de ouder of voogd niet aantoonbaar dezelfde achternaam heeft als de minderjarige, of de minderjarige is niet opgenomen in het paspoort van de ouder of voogd, is het in verband met veiligheidsprocedures verplicht om het identiteitsbewijs, actuele woonadres en het telefoonnummer te verschaffen van de ouder(s) van de minderjarige. Wij controleren de juistheid van de verschafte informatie om de veiligheid van de minderjarige te garanderen.

Mijn partner of relatie is nog minderjarig op het moment dat we willen verblijven, is dit toegestaan?

Nee, om minderjarigen te beschermen is dit helaas niet toegestaan en voeren wij een streng veiligheidsbeleid. Beide gasten dienen op het moment van verblijf 18 jaar of ouder te zijn. Minderjarigen kunnen alleen in het hotel verblijven onder begeleiding van een wettelijk ouder of voogd.

Wat is er in de omgeving te doen?

Heel veel! Zo ligt Nationaal Park de Hoge Veluwe naast de deur, en bent u snel in winkelsteden Utrecht, Arnhem of Nijmegen. Ook zijn er vele musea en bezienswaardigheden.

Zijn er fietsen beschikbaar?

Wij verwijzen u graag naar onze partner fietsverhuurders in de buurt voor de huur van kwalitatieve fietsen.

Kan ik mijn fiets veilig parkeren en opladen bij het hotel?

Ja! Wij bieden een overdekt en inpandig fietshotel aan met oplaadpunten, bandenpompen en een was station.

Heeft het hotel een winkel?

Ja! Er is een mini market aanwezig met dranken, snacks, meest vergeten items en souvenirs.

Kan ik iets laten printen?

Ja! U kunt uw documenten sturen naar receptie@reehorst.nl. Wij printen deze kosteloos voor u uit.

Is er een lift aanwezig in het hotel?

Ja! Er zijn twee liften beschikbaar.

Shoots & events
Mag ik een professionele foto- of videoshoot doen in de suites?

Ja! Dit is uitsluitend toegestaan in overeenkomst van het management van Hotel ReeHorst. Voor meer informatie neem u contact op met receptie@reehorst.nl

Kan ik een feestelijk evenement organiseren in het hotel?

Ja! Er zijn 39 verschillende zalen in verschillende thema’s beschikbaar voor uw evenement. Van kleine verjaardag of borrel tot grootschalige feestpartij. Voor meer informatie; 0318 – 75 03 00.

Reserveringen
Vanaf welke leeftijd kan ik een kamer of suite te reserveren?

Bij incheck dienen alle gasten 18 jaar of ouder te zijn. Minderjarigen zijn van harte welkom onder begeleiding van tenminste 1 volwassen ouder of wettelijk voogd. De ouder of voogd dient ook in het hotel te verblijven. Indien de ouder of voogd niet aantoonbaar dezelfde achternaam heeft als de minderjarige, of de minderjarige is niet opgenomen in het paspoort van de ouder of voogd, is het in verband met veiligheidsprocedures verplicht om het identiteitsbewijs, actuele woonadres en het telefoonnummer te verschaffen van de ouder(s) van de minderjarige. Wij controleren de juistheid van de verschafte informatie om de veiligheid van de minderjarige te garanderen.

Hoe wijzig of annuleer ik een boeking?

Alleen boekingen met een annuleerbaar tarief kunnen geannuleerd of gewijzigd worden. Wijzigen of annuleren doet u door contact met ons op te nemen via receptie@reehorst.nl of 0318 – 75 03 00.

Wat is het verschil tussen een annuleerbaar en niet annuleerbaar tarief?

Bij de keuze voor een annuleerbaar tarief kunt u uw boeking flexibel omboeken, verplaatsen of annuleren. Een niet annuleerbaar tarief is niet restitueerbaar of annuleerbaar en kan niet verplaatst worden. Controleer goed welk tarief u kiest en welke voorwaarden hierbij gelden.

Hoe maak ik een groepsreservering?

Groepsreserveringen kunt u plaatsen door een mail te sturen naar receptie@reehorst.nl. Er wordt dan z.s.m. contact met u opgenomen om de reservering door te nemen.

Kamers & suites
Wat is het maximaal aantal gasten dat in een kamer/suite mag verblijven?

In reguliere kamers mogen maximaal 3 gasten per kamer verblijven, onder voorwaarde dat er een extra bed wordt bijgeboekt. In de suites mogen maximaal 2 gasten verblijven.

Kan er een extra (baby)bed geplaatst worden op de kamer of suite?

In de reguliere kamers kan er een (baby)bed geplaatst worden tegen een meerprijs. Voor meer informatie;

Beschikken de kamers en suites over airconditioning?

Ja! Alle kamers- en suites beschikken over airconditioning.

Heeft het hotel familiekamers?

Ja, het hotel heeft 3 familiekamers geschikt voor 4 personen.

Zijn er kamers met connecting doors?

Op verdieping 2 en 3 heeft 1 Classic Kamer met bad een connecting door naar een standaard Classic Kamer.

Hebben de kamers/suites een minibar?

De suites beschikken over een gevulde minibar. De reguliere kamers hebben geen minibar. Wij kunnen wel uw gekoelde medicijnen of andere noodzakelijke items voor u in onze koelkasten plaatsen.